background

Saturday, 5 March 2011

SchOOl Time!!

           Rase macam nak patah balik je bile aku teringat pasal zaman2 sek(x de la lame sgt pon).ASRAMA?adoi.klaka kalo ingat balik.F1 baik sangat.PERATURAN KAWAN BAIK.kalo pagi2 tu,boleh kte kan "kami" yg buka lampu.(1st la mksdnye).displin dimana-mana.g toilet pon beratur.macam2 la terjadi.gelak,nangis,menyampah,bosan..sume ade la.maklum la,baru strt sek,dh berdikari.:).tapi bab nangis ni yang lame,aku nangis sampai F2 la,yg peliknye,x hbs2 air mate ni,.Fact!setitik air mata boleh mengeluarkan bakteria.x silap aku bace la.padan la aku dok asrama,aku "sihat".HAHA.tp seronok sbnrnya,dok ngan kwn2 kan?buat ikut suka la.F3 dah.dh besar sikit la ktekan?:).even penat blaja ngan main volley,tapi aku x pernah tension?knp ekh?
                                                                              SBU's
         MIND BLOCKED!sbb tu la kau naik f4 aku pon berhijrah la.mmg betol2 berhijrah:)banyak segi kot.dari tu ke ni,dari x tension teros TENSION!!haha.macam2.tapi..nseb bek la,ade gak yg ade ngan aku.Hazirah Azhar dan Nurul 'Adilah:).kwan2 baru pon best gak.tapi kalo dr golongn kami ni,lagi faham kot.:)tapi sekjap rasenye,dok situ,(bler dh kuar la).
SEPINTAR's
P/s;maaf x de sume :) yg penting,sume yang aku kenal spnjg aku sek kt SBU n SePINTAR,aku sayang.:)

2 comments:

  1. okaay rinduuuu gilaaaa kut gambar tu babe ;)

    ReplyDelete
  2. mirajakk ^.^ SAYANG KAMUU JUGAAAA :)

    ReplyDelete